| Eriolukord

07.05.-14.05.22 Rahumäe kooli õpilaste keelereis Inglismaale

7. päev

Esimese poole päevast veetsime keelekoolis. Sooritasime inglise keele testi ja saime tunnistused, et oleme läbinud keelekursuse. Sellele järgnes tunnine lõuna ja siis suundusime kõik randa fotojahile. Pärast seda oli meil vaba aeg ning igaüks võis minna koju või jääda linna poodlema.

6.päev

Neljapäevane päev oli meil suhteliselt igav, kuna kell 9.30 algas keelekool. Päeva keskel oli lõuna ja peale lõunat uuesti inglise keel.

Õhtul käisin toakaaslasega ranna päikeseloojangut vaatamas. Tegime ka pilte.

5. päev

Saime kell 8.45 kokku Brighton Stationis, kust sõitsime rongiga Londonisse. Sealt sõitsime metrooga Green Parki.

Edasi kõndisime Buckinghami Palace´i juurde ja käisime ringi seal lähedal. Sealti liikusime Londoni keskväljakule sööma.

Pärast sööki oli vaba aeg, saime poodides käia ning hiljem sõitsime paadiga Thames´i jõel ja käisime Tower Bridge´il.

Päeva lõpus lonkisime rongijaama, kust sõitsime rongiga ööbimispaika.

4. päev

Päev algas taas sellega, et saime kl 9.25 keelekooli ees kokku ja kl 9.30 algas inglise keel, mis kestis kuni 12.30ni. Siis järgnes tunnine lõuna. Olles söönud ja puhanud,  sõitsime bussiga Brighton Pavilioni, kus saime ringi vaadata ja selle koha ajalugu nautida. Pärast muuseumikülastust võisime minna kas koju või linna peale.

3. päev

Hommikul saime kell 9.25 keelekooli juures kokku. Kell 9.30 algas meil inglise keel, mis lõppes kell 12.30, ja kuna tund kestis 3h, oli see poolitatud 15 minutilise pausiga, mil  saime veidi puhata. Pärast tundi oli meil tunnine lõuna ja puhkepaus, enne kui läksime ringi kõndima. Päeva teises pooles tehti meile giidi juhendamisel  Brightoni tuur, mis lõppes keskväljakul.

2. päev

Päev algas sellega, et saime kooli lähedal kl 8.20 kokku ja läksime bussituurile, mis kestis terve päeva.

Kõigepealt sõitsime Greenwichi ja sealt edasi Cranbridge’i. Mõlemas kohas juhendas meid kõigepealt giid ja hiljem oli meil vaba aeg, mil saime iseseisvalt ringi käia, näiteks poodides ja linna peal.

Pärast sõitsime tagasi keelekooli juurde, kust läksime kõik iseseisvalt enda perede juurde.

1. päev

Kell 13.30 saime lennujaamas kokku ja sealt edasi lendasime Londonisse.

Londonist sõitsime edasi bussiga Brightonisse oma keelekooli ette. Seal anti meile nädalane bussikaart, päevaplaan, kott ja pastakas.

Edasi suundusime taksoga perede juurde.

Meil oli õhtul natuke aega, seega käisime poes ning hiljem sõime õhtust.