2.1. 1. klasside õpilased võetakse kooli vastu vastavalt Tallinna linnavalitsuse 21. detsembri
2011 määrusele nr 132 „Elukohajärgse munitsipaalkooli määramise tingimused ja kord“.
2.2. 1. klassi astumisel esitab vanem 1. märtsist 15. märtsini Tallinna Haridusametisse taotluse
ühtses veebikeskkonnas https://www.tallinn.ee/est/haridus/Esimesse-klassi-astumine.
2.3. Koolikohustuslikust east noorema lapse vanem esitab lisaks taotlusele ka lasteasutuse
hinnangu lapse koolivalmiduse kohta või nõustamiskomisjoni soovituse.
2.4. Isik või tema seaduslik esindaja on kohustatud 10. juuniks teavitama elukohajärgset kooli
õppekoha vastuvõtmisest või sellest loobumisest vähemalt kirjalikku taasesitamist
võimaldavas vormis või ühtses veebikeskkonnas.
2.5. Kool teeb ühtses veebikeskkonnas märke isikute kohta, kes teavitasid või kelle seaduslik esindaja teavitas elukohajärgse kooli õppekoha vastuvõtmisest või kes ei ole teavitanud kooli õppekoha vastuvõtmisest või õppekohast loobumisest hiljemalt 11. juuniks.
2.6. Koolil on õigus vabaks jäänud õppekohad komplekteerida alates 11. juunist.
2.7. Vabaks jäänud õppekohtade komplekteerimine algab 11. juunil täiendavate
avalduste alusel, mis registreeritakse vastavalt avalduse esitamise ajale.
2.8. Kui vanem soovib koolikohast loobuda, esitab ta lapse õpilaskandidaatide nimekirjast
väljaarvamiseks digitaalselt allkirjastatud avalduse aadressile rahumae@rahumae.edu.ee, mille alusel arvab kool lapse õpilaskandidaatide nimekirjast välja.
2.9. 1. klasside komplekteerimine lõpeb 31. augustil.
2.10. 1. klassi vastu võtmisel esitab vanem:
1. haridus- ja teadusministri 19. augusti 2008 määrusega nr 43 „Õpilase kooli vastuvõtmise üldised tingimused ja kord“ nõutud dokumendid;
2. kirjaliku taotluse kooli vormil (Lisa 1), millele lisab:
1) sisseastuja isikut tõendava dokumendi koopia (selle puudumisel sünnitunnistuse või -tõendi);
2) kui taotluse esitab vanem, siis vanema isikut tõendava dokumendi koopia;
3) sisseastuja tervisekaardi selle olemasolul;
4) digifoto.