VAU ruumis on Sul suurepärane võimalus ringijuhtide käe all osa võtta erinevatest tegelustundidest.
Tule, ole ja naudi oma aega!
VAU ruumis on Sul suurepärane võimalus ringijuhtide käe all osa võtta erinevatest tegelustundidest.
Tegelustundides saab joonistada ja meisterdada, mängida arendavaid laua-, kaardi- ja pallimänge, edendada lugemispesas enda lugemisharjumusi, valmistada õppeköögis tervislikke toite.
Soovid aga lihtsalt puhata või mängida või tegeleda vajadusel iseseisva õppetööga, siis oled sattunud just õigesse kohta.
Tunde juhendavad Ulrike Morel ja Kertu Namsing.
E- N kell 12.30 – 14.30
1) Mänguhetk
2) Koduehitus
3) Puhkehetk
4) Raamatulugemise hetk
1) Sõiduks valmis
2) Rong kurvi läbimas
3) Rongijuht jäi tukkuma…
4) Peatuses
1) Fantaasiamaailma avaldumine läbi peenmotoorika arendamise
2) Ei saa me ilma legodeta
3) Mängime, värvime, lõigume – meisterdame!
4) Voltimise õpituba
VAUs valmis ühistöö: otsisime õuest sügisvärve ja panime need ühiselt vanale tapeedile.
Novembris veeretasime palle talviseks linnusöödaks, ehitasime tasakaalutorni ja meisterdasime öökulle.
Tegevusi jätkus veelgi:
õppisime üksteisega arvestamist, hoolimist ja jagamist läbi liikumise;
käelised tegevused erinevate materjalide, mängude ning tehnikatega.
VAUs tegeleti aasta algul põhjalikumalt toidust saadava energiaga.
Joonistati, meisterdati, valmistati ise endale tervislikku hommikusööki, mis kogu päevaks mõnusa energialaengu annaks.
Õpilased valmistasid ise vitamiinirikka ja head energiat andva salati. Salat maitses kõigile imehästi! Midagi magusat ei pidanudki lisama. Toidust saadud energia pani lapsed rõõmsasti liikuma: lõbu-lõbu-trenn!
Tervisliku aastaalguse tegevustest võisid kõik õppida, et toit on hea toimetuleku alus.
• Suuremate õpilastega mängiti liikumise kaudu Aliast.
• Lumesadu rõõmustas kõiki.
• Kooli sünnipäevapallid leidsid taaskasutuse – pallide värvitoonide järgi tuletati meelde, mida nimelt iga värv meie koolis tähistab. Korrati koos üle kooli väärtused ja lapsed ehitasid meie väärtuste kodu.
• Harjutati kangajääkidega jõulukuuske ehtides koostööd. Oluline oli, et ehitud kuusekesel oleks ka mugav olla. Ehtides harjutati üksteise kuulamist ja teistega arvestamist.
• Palju põnevust tõi kehapiiride töötuba – minu käed-jalad, sinu käed-jalad. Kui palju ja kuidas neid paberile mahutada. Lapsed värvisid oma käe- ja jalakujud lemmikvärvidega, lõikasid need välja ja kleepisid uuele suuremale paberile päkapikkude keksurajana. Keksumäng prooviti ka ise kohe järele.